පර්යේෂණ සංස්කෘතිය පිළිබඳ සම්මන්ත්රණය – ළඟදීම
විශේෂාංග
ඉතිහාසය ඉගෙනීමෙහි සහ ඉගැන්වීමෙහි අරුතක් තිබේද?
අරුණි සමරකෝන් ගයමි මෙලෙස මම මාගේ ඊශ්රයල සහ පලස්තීන ගායනා මේ ලෝකය නුඹේ හෝ මගේ නොවේ කොයිතරම් නම් විවිධ මිනිසුන් එහි වේද ඒ විවිධ...
Read Moreඅධික වැඩ ප්රමාණයක් කියන්නේ කොතරම් වැඩ ප්රමාණයක්ද? ශාස්ත්රීය වැඩ පරිමාව සහ වගවීමේ සංස්කෘතිය
ෆර්සානා හනීෆා 2015 මැයි 7 වැනිදා විශ්ව විද්යාල ප්රතිපාදන කොමිෂන් සභාව විසින් ප්රකාශයට පත් කරන්නට යෙදුන චක්ර ලේඛයක මාතෘකාව වූයේ “ශ්රී ලාංකේය විශ්ව විද්යාල පද්ධතියේ...
Read Moreවිෂය බාහිර ක්රියාකාරකම් වල අරුත නැතිව යනවාද?
මහේන්ද්රන් තිරුවරන්ගන් පන්ති කාමරයේ දිගහැරෙන විධිමත් ඉගෙනුමට සීමා වූ තැනක් නොවේ පාසල. එය ක්රීඩාව, සාහිත්යය හා ලලිත කලා ආශ්රිත සිය හැකියා සිසුන් උරගා බලන, දියුණු...
Read Moreපසුගිය විශේෂාංග
ශාස්ත්රීය නිදහස: එය කුමක්ද, සහ එය වැදගත් වන්නේ ඇයි?
රම්යා කුමාර්, ශාමලා කුමාර් සහ සිවමෝහන් සුමති “නිදහසේ භාවිතාවක් ලෙස...
Read Moreඅහෝ පලස්තීනය: අධ්යාපනය යදම් වලින් මිදවීම
සුමති සිවමෝහන් පොත් අපව රවටන්නේ ඇයි? හෝඩියේ හැම අකුරක්ම බැඳ...
Read Moreපුරවැසි අයිතීන් අහිමි වීම, ඉඩම් රහිත බව සහ වතුකරයේ අධ්යාපනය
අහිලන් කදිර්ගාමර් වතුකරයේ ගුරුවරුන් සමඟ නුවරඑළියේදී මෑත පැවති සාකච්ඡාවකදී වෘත්තීය...
Read More